24 Eylül 2008 Çarşamba

Seyfi Dursunoğlu


Yarın ki kapışmada acaba ne konuşulacak, kim hangi belgelerle birbirini suçlayacak diye kafa yorarken aklıma bi anda geldi. Eskiden böyle bir adam vardı. Yıllarca kendisini Zeki Müren, Bülent Ersoy gibi cinsel tercihini net olarak yapmış birisi sandım. Sonraları öğrendim adamın tiyatro sanatçısı olduğunu. Değindiğim gibi yıllarca bilmedim tanımadım;nedeni basitti yaşım kemale erinceye kadar TV de denk geldimi kanal zappingle geçildi. Neyse sonraları bu adam şudur diye öğreten de olmadı, izledik gördük öğrendik.

Geçen yıl yada öncekisi birileri geldi ve bu adam çocuk ruh sağlığını etkiliyor diyerek programını çocukların izleyemeyeceği saatlerde bile yayınlanmamalı diyerek kaldırdılar. Kaldıranların kim olduğu? ne olduğu? şimdi ki RTÜK başkanı falan mı acaba gibi sorular da değil benim derdim. Sadece yıllarca çok eğlenceli bulmasam da, programın fanatiği olmasam da izledim. Sonuç olarak ne ruh sağlığım bozuldu ne de terbiyem harap oldu. Olduysa da olmuşdur. Kısacası sadece bu belge ile gidilip sayın hükümet partisi savunucusuna sanatçıya bu kadar mı önem veriliyor dense olmaz mı? Yetmez mi?

Bir Huysuz Virjin vardı noldu ona?

Hiç yorum yok: