1 Eylül 2008 Pazartesi

3...2...1...dıt dıt dıtttttt






Bombalar patlamak üzere .Ben ki Şampiyonlar ligine giderken transfer yapmamış, Ergun Gürsoy un saat 23 15 civarı Telegole bağlanıp GS büyük takımdır transfer bitmez her saniye birini alabiliriz diyip saat 24 civarı son dakika haberi için Süleyman Rodop a bağlanılınca Tamas-Petre-Bratu üçlüsüyle karşılaşmış bir takımın taraftarı olarak 1 Eylül tarihini pek sevmeyen bir futbolseverimdir.
Herkes de bilir ki Eylül geldikden sonra takımın 2 aydır çalışmakda iken ne diye transfer yaparsın ki.Bugün bunu anlar gibi oldum Uğur-Sabri-Barış dı derken boş kalan sağ beke Bursa dan Serkan Kurtuluşu kiralayarak çözüm getirmeye çalışdı Galatasaray, inşallah aranan kandır .
Berbatov için Man Utd. haberini bekliyorum demiştim.Araya yeni Arabic patronuna satılan rakibi Man. City girmiş ve büyük ihtimal Berbatov Man.City forması giyecek seneye.Ama olmadı Man. Utd.son dakika çalımını attı Berbatov u kaptı.Karşılığında da Frazier Campell 1 yıllığına Totenham a kiralanmış.
Man. City ise bence senenin bombasını patlattı Robinho 32.5 milyon euro ya City li oldu .Yeni Abramoviç benim diyen arap patron bakalım takımı Premier ligde ve Avrupa da nereye taşıyacak.

Livepool CM efsanesi (artık 30 lu yaşlarda) Steve Finan ı Zabelatadan açılan boşluğu doldursun diye Espanyol a vermiş.

Asıl garip transfer ise geçen sezon küme düşen Zaragoza lı Diego Milito İtalya nın orta şeker takımlarından Genoa ya 8 milyon euro ya gitmiş








Hiç yorum yok: