22 Eylül 2008 Pazartesi

European Football


Takım yorumları için milli maç aralarından önceki 3 maçı bekliyorum ama bir iki takım gözüme girmeye başladı .

İtalya da Juventus kadro derinliğine sahip mi bilemiyorum ama eğer şampiyonlar liginden vazgeçer, lige baş koyarlarsa kupayı kaldıracak tecrübeye sahip olduklarını gösterdiler ilk 3 haftada.

İspanya da Valencia ve Villereal in futbolunun, Real Madrid in üst üste alabileceği 3 üncü şampiyonluğu zora soktuğunu düşünüyorum.Barselona Gijon a 6 attı rahatladı, Gijon toparlanamaz haftaya da Bernabeudalar zaten.

İngiltere de yaş ortalaması düşük ve başarılara aç kadrosuyla Arsenal 5 hafta sonunda liderliğe oturdu ama Chelsea nin kendi sahasında Man. Utd. ye geri düştüğü maçta yenilmemesi önemli bir mesaj gibi duruyor. Totenham ise büyüme operasyonunu başaramamış gibi duruyor,orta sıra takımısın orta sıra kal!!! Manchester ın mavileri ise Porsmouth a ders verdi; 6-0

Fransa da Lyon yine kopma noktasına geldi önümüzdeki 2 hafta arasında şampiyonlar ligine motive olacaklarını düşünürsek puan kayıpları muhtemel. Marsilyanın futboluna dikkat; keşke o takımda Cisse ile Ribery de olsaydı. St. Etttien yazımı yayınlamıştım PSG maçından önce, beni hayal kırıklığına uğratmadılar.

Almanya da Werder Oktoberfest den de yararlanıp Münih e kendi evinde 5 attı. Stutgart maçını izledim, Karlsruhe öne geçdiği anda bile 'Stutgart alır bu maçı' dedirtecek kadar özgüven depolamışlar ve herkese bunu hissettiriyorlar. Schalke bildiğimiz gibi lige iyi girdi sonu aynı olur; 3üncülük yada 4üncülük :)

Hiç yorum yok: