20 Eylül 2008 Cumartesi

Küstüler Galiba

Bayern - Werder maçı sıralarında evimden Bahçeliye geçcem; maça iddaadan banko Bayern demişim . Evden çıkmam gerek ama bırakamıyorum . 10 uncu dk olsun kalkcam 15 olsun hadi kalkdım derken 30 uncu dk ettim saat 5 oldu, amann Bayern aldı bu maçı zaten hadi artık daha fazla geç kalma dedim kalktım. Ayakakbı faslı ,asansör aşağıya indim bir gol haykırışı.1. katta öğrenciler oturuyor. Heralde Bayern yada Werder destekçisi değillerdir eeee ligde de maç yok hayırdır diyorum. Bahçeliye geldim eve gircem .Evin önündeki kuaför çıkıp karşıdaki lokanta çalışanına Werder 5 atmış diyor.Yanıtım net OHAAA.
Meğersem 1. kattaki çocuklar iddaa falan oynamışlar, Werder destekçisiymiş kendileri bundan sonra bittiler gözümde zaten Beşiktaşlılar. Girdim eve maç skoruna baktım goller falan bakıyım diye girdim nete Dk 30 da açılmış gol perdesi. Yapılır mı be bu bana tam maçı izlemeyi bırak gol ye. Anında suçluluk hissi 'maçı izlemeyi bırakdın, inancını iletemedin, adamlar kaybetti, iddaa kuponun yattı aferin sana '.
Neyse moralim bozuk ama izlediğim 30 dk. gerçekten muazzamdı, sonrasını bilmiyorum ama futbol denen şey bana kalırsa son 3 yıldır ne İspanya ne İngiltere ne de İtalya da sadece bu ligde oynanıyor.İyi olmayan savunmalar, sert orta sahalar ve fırsatçı golcüler ile her takımın birbirine meydan okuduğu tek lig .Kısacası her an herşey olabilir .Futboluda zaten bu yüzden sevemedik mi?

Hiç yorum yok: