21 Eylül 2008 Pazar

Lincoln-Kewell-Baros


Baros 4 günde 4 tane attı zaten gol atması için alınmıştı sezon başında gol yollarında sıkıntı çeken takımı açan isim oldu. Kewell için sezon başından beri notum 10 üzerinden 9 du; takımı tek başına taşımaya çalşıyordu. Ama belki de en önemlisi bugün sahada gördüm ki Lincoln un dönüşü olmuş. Bellizona maçını izlerken 'bu adam ilk geldiği günler hep kaleyi gördüğü zaman vururdu ve atardı niye hiç vurmuyor ?' sorusunu sorup durdum son dakikada vurdu geri dönüş sinyalini verdi. Bugün ise tam bir takım lideri olduğunu gösterdi yaptığı 3 asist değil benim için önemli olan. Şeytan ayrıntıda gizlidir demişler; gol sonraları beni mutlu etti. Nondanın ayakkabı parlatıcılığı, Lincolnun herkesi toplayıp yıllardır süre gelen sıkısıkı sarılarak zıplayarak yapılan gol sevinci için uğraş vermesi ve hepsinden ötesi bonus tarzı saçlarının sağanak yağmur altında Schalke zamanlarından kalma arkaya tam yatar hale gelmesinden sonra yoğun yağmur altında yorulmuş olsa da çok zinde ve ağzı kulaklarında bir LİNCOLN . Çok özlemişim.

Not: Hadi bakalım bütün savunma zaaflarına rağmen Skibbe ye 2 hafta daha şans tanıma zamanı.2 hafta daha izleyelim savunmayı da düzeltsin taraftarın gözüne girsin.

Hiç yorum yok: