24 Eylül 2008 Çarşamba

Kazım Kanat

Kişisel bir yorum yapmayacağım zaten yapabilecek pozisyondaki biri de değilim. Ama ilk tanıdığımızda yaptığı yorumlar sırasında bize BJK li futbolcuların soyadlarını ezberletmiş olması ve lise boyu bu muhabbeti ti'ye almış olmamız Kazım Kanat ı benim gözümde hep şen şakrak bir insan yaptı.Ne biliyim işte seviyordum adamı.Öle TV de birini görünce çevir şu kanalı dersin ya ,işte tam tersiydi; durur yorumunu dinlerdim.
Futboldan çok mu anlardı onu da tartmıyorum ama herkesin Hüseyin Çimşir den bıkması ile Türkiye Milli Takımına Brezilya dan devşirme Aurellıus getirilince yaptığı tek ve net çıkış ile gönüllerde taht kurdu. Hele hele dün gibi hatırladığım 'Ahmet senin oğlun aldı geldi zenci bir kız öp babamın elini dedi, naparsın? evlendirir misin?' sorusu ile olayın temeline inmiş olması ve bu bakış açısı beni cezbetmişti. Gerçi Ahmet Çakar yaptırdığı ve ortağı olduğu kamera şakasıyla rövanşı çok kötü aldı ama orda bile Kazım Kanat suratlara gülümseme serpmişti.
Geçen yıl bu dönemlerde doktorlar 6 ay ömrü kaldı dediğinde arkadaşlarımla beraber şok olmuş 'Ya düşünsenize beyler gözümüzü açcaz kapıycaz 6 ay geçccek, sezonun sonu gelicek şampiyon belli olcak ama Kazım Kanat olmıcak hayat ne garip şey hacı '. O ise yatına gitti Bodrum a. Ölüceksem ağzımda burnumda borular hastane yatağında olmayacak bu demişti.
Ve şu anlarda tüylerim diken diken,duygularım tavan yapmış, Ahmet Çakar Ntvspor da Ersin Düzen e soruyor ' Şimdi Gürcan var yanında,sen varsın Ersin,ben gelsem bide Kazım olsa ne güzel olurdu dimi kardeşim Ersin?'

Hatıralar onu unutturmaz, Allah dan rahmet ailesine ve sevenlerine başsağlığı dilerim...

Hiç yorum yok: