19 Ekim 2008 Pazar

Pes 2009

Dün söylediğim gibi deneme şansı buldum. Yaklaşık 3 saat kendisiyle haşır neşir oldum. İlk 1 saatlik kısımda tek başıma bilgisayara karşıydım. Açıkçası 2008 den sonra bayaa abartmışlar deli pas çeviriyordu karşı takımlar ama ilk maçımda Lincoln ile attığım frkik golü, serbest vuruşlardan daha çok gol bulabileceğimizin sinyalini verdi. Sonra arkadaşın gelişi ile karşılıklı kapışma faslına geçildi. Oynanabilirlik açısından çok fark yok ama grafikler de bariz gelişim var.
Oyunda dikkatimi çeken 2 şey vardı. 1.si sağ stick ile yapılan bazı güzel tricklerin artık yön (sol) stickine verilmiş olması ki bayaa zorlanıyorsunuz ve her oyuncu ile her hareketi yapamıyorsunuz. 2. konu ise toptan çıkan iğrenç ses . Pas yapmak isteğini bırakıyorsunuz resmen . Allah ım o nasıl bir sestir yavvv . Çelikden yapılmış tahta bir cisme vuruyorsun. Nasıl olduğunu ne ben anlatabiliyorum ne de siz anlayabiliceksiniz , çok gıcık edici bir ses kısacası....

Hiç yorum yok: