5 Ekim 2008 Pazar

Benim İçin Trajedi


Stalin in ünlü bir sözü vardır; Bir kişinin ölümü trajedi, onbinlercesinin ki sadece istatistikdir. Dün verdiğimiz 15 şehit hangimiz için trajedi değil ki. Mehmetçiklerin yaşlarına bakıyorum çoğu benden küçük, içim acıyor, yanıyor. Her şehit haberinden sonra böyle olmuyor muyum? Göz göre göre demek istemiyorum artık , birilerinin bilerek istatistik yaptığını anlamak bu kadar mı zor. Eskişehir de cenazanin kalktığı camiden arkadaki kalabalık 'Tayyip oğlunu askere gönder ' diye bağırırken bile birileri o cenazeden başları dik çıkıyorlar. Ve ne yazık ki bu insan bizim Başkomutan lakaplı Cumhurbaşkanımız . İçimden biraz sonra diyorum birbirimizle mi kavga etcez yoksa düşmana hep birlikte mi karşı koycaz... Birbirimiz derken ??? Artık içinden çıkamıyorum işin .

Hiç yorum yok: