7 Ekim 2008 Salı

Osman Pamukoğlu


Bugün Habertürk deki Söz Sende programında izledim, yine döktürdü paşam. Neden emekli edildiniz sorusuna, 'İnsanlar heryerde aynı ordu içinde bu böyle, yani birilerine yaranman gerek bi yerlere gelmek için , herşeyi iyi yaparsan birileri sana dur der ' dedi ( ki bende aynı istihbarata sahibim Doğan Güreş in Genelkurmay başkanı seçilmesi için önünün kesildiğini duymuştum) ve ekledi 'İyi ki emekli olmuşum yoksa şu an üzerimde üniformam olsa başımızda bu yönetim varken rahat durmaz bişeyler yapardım , yani birşey yapmadan duramazdım gece rahat uyuyamazdım.'

Aman paşam uydurma darbe günlükleri yüzünden insanlar hapisleri boylarken böyle imalar ...

Osman Pamukoğlu na sorulan başka soruda yeni kurduğu partinin tüzüğünde bulunan idam karanrının geri getirilmesi ile ilgilydi. Yine basite indi konuda ' Bazı yöneticiler, bölücü örgüt başı falan diyorlar ya neyse işte sıfatları önemli değil ama birileri yani onların başı gelip İstanbul un ortasına bomba koydurtma kararı alıp benim 40 tane vatandaşımı öldürtme kararını verebiliyorsa bende vatandaşımın güvenliğini sağlayacak bir devlet olarak gözümü kırpmadan bu insanların idam kararını alabilrim, alabilmeliyim.'

Yaklaşık 4 yıl önce okumuştum ' Unutulanlar Dışında Değişen Birşey Yok ' adlı kitabını ve benim için önemli bir şahıs haline gelmişti. Bundan sonra takiplemeye devam.

Hiç yorum yok: