7 Ekim 2010 Perşembe

FM 2010 MASTER

Öncelikle söyleyeyim, evet işim gücüm yok evde yapacak başka birşey de yok; sene 2033 hayatımdan yaklaşık 256 saat 12 dakikayı buna harcamışım. Eee ne demiiştik SLEEPİNG İS FOR SİSSİES!!!

Bu da Hall of Fame. Fulham ve Juventusun başındayken Ciro Ferrara kupaları toplamasa diyorum susuyorum.. İyi iş çıkarmışım sanırsam.


İŞTE MASTER DEDİĞİM OLAY. TAM TAMINA 41 OYUNCUYU AYNI ANDA MİLLİ TAKIMA YOLLADIM: VARSA DAHA ÇOK ÇIKARDIM YADA ÇIKARIRIM DİYEN ÇIKSIN KARŞIMA. Kadroda 23, rserve ve U18 lerle birilikte toplam 55-60 oyuncumun olduğu düşünülürse 41 sayısının psikopatlığı da ortaya çıkar.
Son seneki gol show. Bir ara 98-99 Galatasaray'ı gibi herkese 5 atıyordum. Liverpool'a deplasmanda 7 atmalar falan. Eğer son 10 hafta yedek kadroyla oynamasam rahat 135 golü falan bulurdum. Ama gençlere de yol verdik.

Fazla söze gerek bırakmayan bir player stats grafiği.

İşte en sevdiğim tablo. Manchester'a geri döndüiümde takım yaş ortalaması 30 lara dayanmış ligde 6. lığa oynayan takımı 3 sene 3. sonra 2 yıl 2. ve gelen şampiyonluklar. Çok biliyorsan niye ilk başta da şampiyon olamadın diyeceklere Man.City'nin o senelerde yenilmediğini Fulham'ın ise Ferrara yönetiminde uçtuğunu ve en önemlisi altyapısız başarının başarı olmayacağını hatırlatırım.

Ligde 3. olduğum senelerde Avrupa'ya daha çok önem verdiğimi de burdan görebiliriz. Onun grafiğini koymadım ama Galatasaray ve Fenerbahçe birer kez UEFA kupasını kaldırdı, GS kupayı kaldırmadan önceki sene bir kez de final oynadı.

Burdaki 2. liğin nedeni de son sene yaptığım genç takviyeleri ve bundan önceki 2 sene şampiyonlar liginde şampiyon olamamam. Galatasaray'a dikkat. Acaba Fm doğru mu söylüyor yoksa sadece oyunda mı kalacak bu günler???

1 yorum:

Adsız dedi ki...

üzgünüm kardeş ama boşa gitmiş onca zamanın ya da boşa gitmemiş de sen onca zamanda elde ettiğin başarılara gereğinden fazla anlam vermişsin.. muazzam başarı diye ortaya koyduğun istatistikleri tiverton town , fc united gibi takımlar ile yapanlar da var...