12 Ekim 2010 Salı

Azerbaycan Maçı Öncesi


İlk 11 imiz belli olmuş şu dakikalarda.
Kaleci; Volkan
Savunma; G.Gönil, Servet, Toraman, H.Balta
Orta Saha; Selçuk İnan, Emre Belözoğlu, Hamit, Özer, Tuncay
Forvet; Semih Şentürk

Ben bu taktiğe 4-1-2-2-1 diyorum ama sahada Tuncay'ı Semih'in yanında Hamit'i de orta göbekte görebiliriz. Formsuz Hakan Balta şans bulmuş bakalım morali motivasyonu nasıl olacak. Bir de Ömer Erdoğan yerine Toraman var. Nedenini anlamadım ama herhalde daha çok savunmadan oyunu kurabilecek, ayağa pas yapabilecek bir adam olsun diye Toraman'ı tercih etmişler. Fakat en çok sorunu duran yüksek toplarda yaşayacağımız göz önünde tutulmalıydı aynı zamanda. Orta sahada ise Nuri yerine Özer tercihini benim aklım almıyor almaz da zaten. Bu sezon sahaya çıkan şu kadrodaki herkesten daha çok forma bulmuş ve bunu iyi kullanabilmiş bir NURİ varken neden Özer? İnşallah bana bu lafları yedirir de 4 maç 9 puan yapar yola devam ederiz. Aksi bir skor, ağır yaralar açar önümüzdeki dönemde...
Geçen maçta skor tahminim tutmuştu. Bu sefer skor yerine maç sonuçlarına yönelik oynayacağım iddaamı. Sizlerle de paylaşalım burada.
ÖNEMLİ NOT; baştan söyleyeyim tek maça yatma riski %99 ...
505 H2 Almanya 1.7
512 Hollanda 1.45
516 Belçika 1.55
517 Yunanistan 1.65

Hiç yorum yok: