18 Ekim 2010 Pazartesi

Eupen


Bugün full askerlik işleriyle uğraşınca yazmaya vaktim olmadı yarın da yazmaya zaman ayırabilir miyim bilemiyorum. O yüzden Avrupa'da haftanın takımına değinmeden tatile çıkmak istemedim.
Belçika takımı Eupen haftaya damga vurdu. Öyle ki bu 15 milyon euroluk takım Jupiler lige bu sene çıkmış ama pek de başarılı olamamıştı taki bu hafta St.Truiden'ı 6-0 geçene dek. 11. haftası oynanan Belçika liginde ilk kez galibiyetle tanışırken puanlarını 4'e çıkardılar, bu haftaya dek tek puanlarını Zulta deplasmanında almışlardı. Bana garip gelen ise takımın 10 haftada sadece 4 gol atabilmiş olmasıydı. 10 haftada atılan 4 gol yenilen 22 gol ve alınan tek 1 puan. Ama işte St. Truiden'a patlayınca benim de ilgimi iyice üzerlerine çektiler bundan sonra her hafta onları takip etcem.
Bu arada takımla ilgili bir kaç bilgi daha vereyim; en pahalı oyuncuları savunma oyuncuları Senegalli Camara ve savunmalarında bizden de biri var ; takımın altyapısından yetişen Fazlı Kocabaş. 20 yaşındaki Fazlı 5 maçta forma şansı bulmuş. Takımın yıldızı da forvet oyuncusu Vanderbergh 3 golü var şimdiden. Takım onun sırtına epey yüklenecek ligde kalmak için. Bakalım Ezio Capuano'nun öğrencileri ligde tutunabilecek mi?

Hiç yorum yok: