22 Aralık 2008 Pazartesi

Sevinmek

Uzun zamandır yazmayı düşünüyordum 2-0 dan gelip 3-2 aldığımız Çek Cumhuriyeti maçındaki 3. gol sevinvini .Alanya da izliyordum barda ,barın sahibi abimiz 2-0 olduktan sonra 'İlk gol gelsin3 olcak ulan bu maç' diyen ve terler içinde kalan bana her golden sonra mendiller verip terimi silmemi sağlamıştı.Sonra abimizle kanka olmuş Hırvatistan maçını da orda izlemiştim. 3 .golden sonra ne yaptım pek hatırlamıyorum ama masaların üstünden indiğim an hafızamda .Turizm canavarı:))) Neyse tek ne yaptığını bilmeyen ben değildim.Devamını fotolar anlatsın ,noktayı da Volkan Demirel koysun ...





1 yorum:

Adsız dedi ki...

ya bırak volkanın koycagı noktadan nolcak... lincoln ona lafını soylemedi mi... sevgilisini elinden almadı mı?? demek ki bi eksigi var volkanın .. o da sort pot yapmıstır..