19 Aralık 2008 Cuma

AŞK


Seviyorum ulannn diye bağırasım geliyor karşısına çıkıp.Acaba kocası sevgilisi falan??? Daha 1 yıl olmuş onu tanıyalı ,hayatıma gireli. Soğuk, az biraz da yağmurlu bir İstanbul gecesinde Türkiye-Bosna Hersek Euro 2008 elemeleri grup sonuncu maçının numaralı tribünün ile basın tribününün birleştiği yerde melek gibi yüzü,soğuktan pembe olmuş yanaklarıyla çıktı karşıma. Spor yazarı Halil Özer de görmüş olacak ki onun üşüdüğünü elindeki çayı uzattı ; işte o an gözgöze geldik. Şirinlik ötesi şapkası altından dünyanın en güzel gözleriyle buluşmuştum. Ah ulennn ahhh güzelliğini geçtim de o kel Halil Özer e 10 dk. mahcup mahcup teşekkür etmesi yok mu??? Bilsem üşüdüğünü ,önceden görmüş olsam Sami Yen e dakikasında yerden ısıtma döşetmez miydim??? Zaman geçtikçe düşünüyorumda acaba hayatım boyunca bir daha onun kadar saf (makyajsız) bir güzelliği tanrı karşıma çıkarır mı?







2 yorum:

selaminko dedi ki...

Allah sahibine bagıslasın. sahsen bende platonik asıklarından biriyim :) kapısabilirim :)

Adsız dedi ki...

demekki yanlız değilmişim bu konuda.. :)