17 Aralık 2008 Çarşamba

Kılıçdaroğlu vs İ. Melih

Mutsuz , pis havalı bir Ankara gecesi daha nasıl eğlenceli bir hale gelir işte böyle. İ Melih denen sürrealist insan çoğu stand upcıya taş çıkartır bir performans sergiledi.
- 300 dolara alıyorum 150 dolarlık iş yapıyorum. cümlesiyle açtım programı, içimden 'İşte yiyen ama çalışan Türk bürokratı' repliği geçti. Programın devam eden saniyelerinde bolca terleyen ve Kılıçdaroğlu nun 168 euro iddaasını 168 dolara çeviren (günün kurlarına göre euro=1.8 ytl, doalr=1.27 ytl, 225 dolar=168 euro yaklaşık olarak) İ. Melih son saniyelerde Türkiye nin ve CHP nin bütün cevapsız dosyalarını gözler önüne sererek puan kapmaya çalıştı ama buna da hazırlıklı olan Kılıçdaroğlu polis ve THY kayıtlarını çıkarınca
-Geçiniz efendim cevap istemiyorum ben bu soruya cevap vermeyiniz
diyerek beni benden aldı.Hem sor hem cevap isteme...
Günün son ve en özet sözü ise Uğur Dündar dan,
İ. Melih: Uğur Bey başka bir programda, tekrar konuşalım bu soruları cevaplandırsınlar
Uğur Dündar: Açıkçası ben sizinle bir daha böyle bir açık oturum yapmak istemiyorum ...

3 yorum:

Ögeday Karabulut dedi ki...

En güzel anlardan biri M.Gökçek'in Ankara Belediye Başkanı olarak '' bırakın şimdi Ankara halkını'' demesiydi bana göre. Kocaeli'de oturan biri olarak Ankaralılara sabır diliyorum.

DJAN dedi ki...

Sen yazınca hatırladım, yazıyı yazarken kahkahalarımın etkisi altında olduğum için unutmuştum hatırlattığın güzel oldu sağol

Adsız dedi ki...

İ.Melihte iyi olmuş hani benim aklımdan O.Ç.Melih geçiyordu ama