4 Kasım 2010 Perşembe

Back @ Home


Evime Ankara'ya döndüm. İlk defa Ankaraya dönmek istemeyerek döndüm. Malum yolun sonu belli önce Toefl sonra KPDS sonra da asker. Anammm strese sinire gel. Sen 3 Kasımda 27 derecede göl gibi sakin denize gir 12 Aralıkta askere git nereye olacağı da belli değil ,hayırlısı.
Uykum var yatıcam o yüzden kısa kesiyorum. Geçen hafta sadece FB Acıbadem kadın basket takımını kutlamıştım ama GS C.C. da kazanmıştı niye atladım bende bilmiyorum. Bu hafta FB Acıbadem yine galip gelirken GS.C.C. mağup oldu. Efes kendi evinde Milano'yu rahat yendi. Marsilya deplasmanda Zilina'ya 7 atarken, Mourinho İnzaghi'nin elinden beraberliği son dakikada kurtarmış. Kadınlar voleybol dünya kupasında 5 maçın 3 ünü kazanıp 2.tur gruplarına kaldık bundan sonrası için 5-8 arası olmaya çalışıcaz inşallah başarırız.Falan filan işte. Önce uyku sonra ders akşama da BJK ve Fb Ülker maçları. Cumartesi gelse de rahatlasak...

Hiç yorum yok: