10 Eylül 2009 Perşembe

Özlemişiz

Geçen ay İngiltere'deki Gameon turnuvasını da sunmuştu ama maçlar ciddi olmayınca o kadar zevk vermemişti. Polonya'da 3 de 3 yapdık tamam çok büyük keyif ama orgazmın doruğu Murat Murathanoğlu'nun anlatımı. 7 yaşındaydım basketbol ligini, Efes'in avrupa maçlarını onun sesinden dinleyerek sevdim bu oyunu hatta hatta şimdi hatırladım 5-6 yaşındayken pazar günleri Nba actionı TRT verirdi, pazar banyosuna girmeden programın arka sesini ondan duyardım. Gelmişiz 23 yaşımıza hala o var ekranın arkasında . Hala aynı ses , hala aynı coşku. Dünkü maçı 3. kez izliyorum da Oğuz'un attığı potada 3 kez sekip giren topda bağırışı mükemmel.
- Oğuz giriyoooooooooooooooooooooooooooooooooooor....Şansımız da yardım etti.
Şansımız değil o Murat Abi senin sesinin güzelliği sen giriyor dedikten sonra o topun 3 kez sekip dışarı çıkması mevzubahis olamaz.

Hiç yorum yok: