15 Haziran 2011 Çarşamba

Son Topa Kadar


Bu başlığı kullanmış Galatasaray'ın resmi sitesi ama hata yapmış. Çünkü bugün benim izlediğim adamlar son topa kadar değil, son topta dahil akıttılar terlerini ve o son topta aldılar maçı. Shipp'in şutunun girmesini falan bir yana bırakıyorum bu takım maç sabah bitecek olsa sabaha kadar savaşırdı. Hem karşısındaki Avrupa şampiyonluğuna oynayabilecek kadrosuyla Fenerbahçe'yle savaşırdı hem 15.000 FB taraftarıyla savaşırdı. Savaştılar da. Maçın ilk hava atışıyla başlayıp o son topta dahil o baskılı atmosfere karşı elleri bir saniye olsun titremeden bir an geri adım atmadan savaştılar. Önceki 4 maçı canlı izleyememiştim; belki o yüzden belki de aklımın daha geçen sene küme düşmemeye oynayan takımda kalmasından bana öyle ayrı bir tat verdi ki MAHMUTİ'nin YENİLMEZ ARMADASI. Büyük ihtimal kupayı kaptıracak olsak da sırf bugünkü 40 dakika için Abdi İpekçi'nin tıklım tıklım dolması ve taraftarın bu takımı 40 dakika boyunca ve kaybetseler dahi maç bitiminde ayakta alkışlaması dileğiyle.

Hiç yorum yok: