13 Haziran 2011 Pazartesi

Dallas Mavericks The Champions

Beklenen daha doğrusu benim beklediğim ( http://djanultras.blogspot.com/2011/05/bir-tarafta-son-yllarda-kurulmus-en.html adresinden bulabilirsiniz ) gibi geldi şampiyonluk. KİDD başkan ve BİG D üstlerine J.Terry namı diğer JET sosuyla alıp götürdüler kupayı. Başta hasta hasta oynayan üstüne Wade ve Lebron tarafından saygısızca dalga geçilen DİRK'e hem bu şampiyonluk hem de MVP ödülü sonuna kadar helal olsun. Her turda olduğu gibi finallerde de efsanevi oynadı, bugüne kadar kaldıramadığı tüm kupalar adına belki de hayatının ilk ve son kupasını kaldırdı. Sonra KİDD, o da Lakers' a toslamıştı 2000'lerin başında ve yüzük takamadan bıraksaydı kesinlikle içimde burukluk duyardım. Sağolsun gönüllere su serpti. Şampiyonluğun en çok yakıştığı liderlerden birisi oldu. Ve son olarak JET; sen nasıl bir adamsın, sen nasıl bir ALTINCI ADAM'sın kardeşim. 20 küsür sayı ortalaması ile bitirdi finalleri. 6. maçta 6. adamlığın ne olduğunu gösterdi ders verir gibi. Mark Cuban ve koç Carlisle'da bu takımın kurulmasında ve bu noktaya taşınmasında büyük pay sahibiler de NOWİTZKİ BÜYÜK OYUNCU HOCAM...

Ve sana da son bir laf LOSER. Seni bu lige geldiğinden beri hiç sevmedim sevemedim. İlk all-star maçında kimseye pas atmayıp en iyilerin de iyisi benim havan olsun, Hido'nun üstünden soktuğun son saniye üçlüğü olsun, Cleveland'ı satışın olsun hep bir antipati taşıdım sana. Finallerden önce yazdığım gibi yorgun geldin, sıçtın mavisini gördün. Ve tüm dünyaya o öksürük laubaliliğinle nasıl bir hıyar olduğunu tekrar gösterdin. LOSER'sın LOSER kal...

Hiç yorum yok: