25 Mart 2010 Perşembe

SUPERCLASSICO Da Devreler 40 Dakika


Bir yaşıma daha girdim bilgisi olan varsa uyarsın yoksa kafayı kırıcam bu sahne 3 dk önce yaşandı. Boca-River maçında 40. dakikadan sonra ekstra süreler oynandı ve tam yakalayamadım 3. uzatma dakikasından görüntü almaya çalışırken o anda maçın ilk yarısının bitiş düdüğü çaldı. Nedir ne değildir anlamadım ama maçlar 45 dakika üzerinden oynanmıyor mu tüm dünyada???

NOT 1 ; Adsıza SUPERCLASSICO düzeltmesi için teşekkürler, yazıyı olayın şoku altında yazdığım için o telaşla yanlış yazmışım tekrar sağolsun
NOT 2 ; Onur ve adsızın dediği maçın 10. dk da tatil edilmiş olması olayı akşam NTVSPOR dan tekrar izlerken geldi aklıma. Pazar günü sahada gram futbol oynanmadığından baştan başlar diye düşünüyordum ama heralde öyle olmamış.
FoxSports gibi büyük bir kanalda maçı 10. dk da başlayıp 45 de biten bir kronometre hazırlayamadıysa onlara da helal olsun ...

2 yorum:

10ur dedi ki...

maç yağmur sebebiyle 10.cu dakikada ertelendiği için o 10 dakikayı devrelere dağıttıklarını düşünüyorum. başkada 1 şey gelmiyor aklıma

Adsız dedi ki...

Maç 80 dakika oynandı çünkü normalde maö pazar gecesiydi. Ancak ilk 10 dk sonunda hava şartları nedeniyle yarım kaldı. Bugün de o kalan 80 dk oynandı yanee. Ayrıca dostum elclasico demişsin ama superclasico bu :)