20 Mart 2010 Cumartesi

Alman Futbolunun Geldiği Nokta


Çoğu yazımda belirtmiştim bilenler bilir ne Premieri ne La Ligası ne de Serie A sı; bu ligin yanında hepsi fıs kalır diye. Bundesligada oynanan oyunun çok ama çok farklı bir şey olduğunu; sahada gol,kart ve hepsinden önemlisi 90 dakika kıran kırana bir mücadele olduğunu her izlediğim maçta görebiliyorum.(hatta şu anda bu ligde tuttuğum Dortmund Leverkusen'i 2-0 yenerken de aynı şeyleri görüyorum) 2006 dünya kupası sonrası yenilenen statları olsun bahis skandallarını korkmadan ortaya çıkarmaları ve adil yönetilen maçlarıyla da zaten olması gereken bir model koymuşlardı önümüze. Mesela ben bu ligde ne fanatiklik gördüm ne başka bir şey. Herkes gelir birasını içer oturur maçını izler ama maç iptali saha kapatma falan acaba kaç yıldır olmuyordur merak ediyorum. Neyse uzatmadan görüldüğü gibi meyvelerini toplamaya başladı Alman futbolu ve şu anda Avrupanın zirvesindeler. Bayern, Wolfsburg, Hamburg da yola devam ederken hem de...

1 yorum:

Slimblue dedi ki...

Yanlıs hatırlamıyorsam Schalke macında taraftar sahaya ındı bırkac hafta once. Ama dedıgın dogru. İzlemesi en keyifli lig. Her takım birbirini yenebilecek gocte, bunu gectim fark atabilecek gucte.