3 Aralık 2009 Perşembe

Maça Nasıl Gideriz?


Şurdan sağa dönün burdan sol falan demeyeceğim. Anadolu insanımın ne zaman ve kendine hangi şartlar sunulduğunda maça gittiğini izledim bugün NTVSPOR'dao konuya değineceğim.
Malum haftasonu Kayserispor - Bursaspor maçı var ki herhalde tadından yenmez bir alt maçı olur. Hatta 0-0 a oynayanlar bana kalırsa baya şanslılar o kadar süper bir maç olacak ve şimdiden Kayseri Kadir has Stadında yer kalmamış, bütün biletler tükenmiş. Oh oh diyorum baya değinmiştim buradan Türkiye'deki boş tribünlere o yüzden çok ama çok güzel bir gelişme bizler açısından.
Eee peki ne var olay ne diye soranlar olursa şöyle açıklayayım; maç biletleri 1Ytl ve 2 Ytl 'den satışa çıkmış ve kısa sürede tükenmiş.1 ve 2 YTL bak bak bak. Süper eee başka başka; maç günü stada şehir merkezinden raylı taşıma bedava ohhhhhhhh!!!! Dahası; statta açık büfe meşrubat ve börek çörek oy oy oy( Kirli misali)
Ah benim güzel futbol ülkem. Lig 5. son haftaların en formda takımı 32.500 kişilik son teknolojiye sahip mükemmel stadında lig 3. ve sezonun en iyi futbollarından birini oynayan eski teknik direktörlerinin takımına karşı oynayacak ve o maçın biletleri 1 ve 2 YTL den satılacak yetmeyecek üstüne bonuslar konulacak ki biz statları dolduracağız.
Kafamdan küçük bir hesap yaptım gişe hasılatı 50.000 YTL çıkıyor toplam, meşrubat falan daha pahalıya çıkar diye düşünüyorum. Ama biletler herhalde normal sayabileceğimiz 5- 10 YTL olsa Kayseri yine 5-6 bin kişiye oynardı o maçı bu yüzden başkanda haklı olabilir. Sonra da Türk futbolu diye konuşuyoruz ,off offf bilet fiyatları 10-20 YTl olsa senede 20 maçı doldursa bu tribün takım 10 trilyon (eski lira) ile kazanç elde edecek senede. Bu da iki tane daha Makakula ibi doğru düzgün futbolcu transferi demek. Ben mi çok pembe düşünüyorum ve bu sahneleri görünce içim kararıyor bilmiyorum ama şehir Kayseri olduğu içindir belki de.
Bende mi gitsem ulaşım beleş üstüne yemek ANAMMMM...

Hiç yorum yok: