7 Aralık 2009 Pazartesi

Bu Senede Şampiyonluklar...

Fazla söze gerek bırakmayacak bir maç benim açımdan. Çok değil 5-6 hafta öncesine gidiyorum ve Sami Yen'deki Eskişehir maçını hatırlıyorum. İlk yarıyı 1-0 önde bitirmiştik ve ben buna rağmen maçı kapamış TV de başka bir şeye çoktan dalmış sadece ve sadece kanalların üst köşelerindeki skor tabelasının 1-1'e gelmesini bekliyordum. Beklediğim de oldu. O maç 1-1 bitti ve Galatasaray hakkındaki düşüncelerim o maçla yerine oturdu.
Takım 1-0 öne geçip 2. yi atamadığı her maçta sorun yaşayacaktır diye yazdım. Önce Eskişehir sonra Manisa hafta içi Panathinaikos ve dün İBB.
Çözülmesi gereken tek bir sorun var; golü attıktan sonraki 2. gol arayışlarında golü atacak bir forvet. Bu adamın kesinlikle NONDA olmadığı belli. Golü yedikten sonra savunma tedbirini bırakan takımlara orta sahaya gelip top alan bir forvet ile ne baskı kurulur hadi kurdunuz ne de gol atılır. Panathinaikos maçından aklımda kalan bir noktaydı dün yine aynısı yaşandı. Kewell sol çaprazda karşısında 3 İBB'li ve İBB kalecisi, ceza sahasına bakıyor ama hiç bir GS 'lı yok napsın vuruyor. Gol olursa olur olmazsa canımız sağolsun. Sonra dönüp NONDA'ya bakıyor ve 'Nerdesin be birader ' diyor. İşte GS 'ın en büyük sorunu. Maçta öne geçtikten sonra forvet oyuncusu daha çok ceza sahasında topla buluşmalı en azından buluşmaya çalışmalı. Bunun içinde herhalde Baros'u beklemek daha mantıklı olacak sonrasında ise ara transferde takıma 3. kaliteli forveti takviye etmek şart.

1 yorum:

Ruh-u meyyit dedi ki...

Lig başladığında şampiyonluk yarışının GS-FB arasında geçeceğini sanmıştım.Yanılmışım.Şimdi daha heyacanlı bir lig bizi bekliyor.