21 Ağustos 2009 Cuma

Son Hamleler

Galatasaray malumunuz süper bir kadro kurdu. Ama 7 maçta atılan 25 gole rağmen ayağımızı denk alma, rüzgara kendimizi bırakmadan akıllıca hamlelerle kadroyu güçlendirme vaktidir. Galatasaray'ı Galatasaray yapan, Fatih Terim in 96'da attığı tohumların 2000'de yeşermesi olmuştu. Ne taraftar ne de yönetim Rijkaard'dan (alınan süper sonuçlara rağmen) bu sene bir şampiyonluk beklemiyor. Sabır bizim en önemli maddemiz olacak sezon boyunca. Kimse UEFA şampiyonluğu falan hayal etmesin. Ama seneye ve gelecek senelerde eğer Avrupa'da kupa istiyorsak ayağımıza kadar gelen bazı transfer hamlelerini büyük bir fedakarlıkla değerlendirmeli takımı güçlendirmeliyiz. Ben de bu yüzden kendi kafamda bir kaç transfer hamlesi yapdım.(çoğu zaten gazetelerde maşet)
Sercan Yıldırım (20) = 3.5 M € + Nonda + M. Güven + Volkan Yaman
Sezer Öztürk ( 21)+Ufuk Ceylan (19) = 2.5 M € + Aykut + Yaser + Alpaslan
Caner Erkin (20) = 3 M €
Nonda'dan boşalan yabancı kontenjanına sağlam bir yabancı stoper = 7 M €
Bu küçük gibi gözükebilecek ama toplamında GS 'a yaklaşık 15 M€'a mal olcak transferler benim bayaa üzerinde durduğum ve GS'ın geleceği için, 4 yıl sonrası için, yapılması gereken önemli hamleler. Evet GS böyle genç yıldızları her istediğinde alabilir ama önemli olan onları pişirecek bir hocaya ve oyuncu kadrosuna sahip olmasıdır. E.Belözoğlunu Emre yapan Arda'ya yol gösteren HAGİ misali Elano, Keita , Kewell, Baros gibi tecrübeli yıldızlar aynı kadro içinde bu 4 gence de çok etki eder ve onları bir yıldız olma yolunda eğitirler diye düşünüyorum. İnşallah yönetim ve Rijkaard'da aynı düşünceyi paylaşır ve doğru adımları atarlar.

Hiç yorum yok: