20 Ağustos 2009 Perşembe

Anadolu'dan Şampiyon

Mümkünse çıkmasın. Evet çıkmaz zaten biz göremeyiz de...
Hani birileri hırs yapar şampiyon olmaya kalkar. Heh işte otursunlar oturdukları yerde.
Eğer sen Fransanın 2.sınıf takımına karşı, kendi sahanda, tıklım tıklım tribünler önünde, 40. dk. da dilin dışarda kondisyon olarak 0'ı tüketmiş hale geliyorsan, göstöre göstöre gelen gole ve gollere karşı hiçbir hamle üretemiyorsan ne şampiyon ol ne de lig 3 .sü
Eğer sen gelenden 5, gidenden 3 yiyip bir de 7 yemem 9 yemem diyorsan( ki inşallah yersin çünkü 6'lar 8'ler yiyen takımlar o golleri yiye yiye biyerlere geliyorlar; sen daha bunun bilincinde değilsin) ne şampiyon ol ne de lig 2. si.
Canım o kadar sıkkın ki GALATASARAY'ın 5 gollü galibiyetine bile sevinemiyorum. Ligimizin durumu nedir diye sorcak olsalar ne cevap vericem bilemiyorum. Lig 5. Estonya şampiyonuna sıkmadan 5 atıyor lig 2. Avrupa'da madara ondan kötüsü Trabzon....
Neyse daha fazla uzatmadan kısa kesmek lazım.
BU LİGDE NE ANADOLU TAKIMI NE TRAKYA TAKIMI NE DE BAŞKA Bİ TAKIM ŞAMPİYON OLAMAZ. OLMASINDA ZATEN.
Bana da bunu söylettiniz ya. Trabzon ve Sivas otursun takkesini önüne koyup düşünsün. Takım nasıl yaratılır. Sen gideceksin benim ERSUN YENAL'ımı göndereceksin, Belçikadan adı sanı duyulmamış HUGO yu getirceksin. Yardımcısı METİN DİYADİN olmasa Trabzon ne halde olurdu görmek bile istemiyorum. Bağlamışsın belini Rus tankı kadar ağır Tijikuzuya. Hücum taktiğine bayıldum mesela(evet bayıldum bayıldım değil) Egemen Song 6 ila 7 pas aralarında paslaşıyor, Tijikuzu orta sahaya geri koşup sırtı dönük aldığı topu ortalama 2.5 hamle ile kontrol edip ileri bi kanada kafasına göre dikiyor. Ayıptır ya... Utanın o takımın UMUT'undan SERKAN'ından.
Sivas'ı izlemedim ama iddaada herkese bas bas bağırmıştım Shaktar'a mal varlığınızı basın diye. Kim istemez 90 dk. sonunda 2 katını. Adamlar maçı almaya geldiler 3 çekip gittiler.
FENER'den de bahsedeyim. Göz ucuyla bakdım maça 30 dk. kadar.( ilk ve 2. yarının başlarında.) Herkesin dediği gibi FB ve GS şampiyonluğa oynar bu ligde. FB, Sion'a 4 -5 yapabilirdi. Olmadı. Kadıköyde olur artık.
Uzun lafın kısası ülke puanlarımız bu sene de GS'a bağlı gözüküyor. Kadrosu Şampiyonlar ligi için umut vermeyen BJK ve önce lig diyen Aziz-Daum kankalar Avrupa'da maç izleyen ve daha çoğunu izlemek isteyen bizlere GALATASARAY vaat ediyorlar. Çok fazla eksiğine ve eksisine rağmen uzun bir yola çıkmış gözüküyoruz....

Hiç yorum yok: