12 Nisan 2009 Pazar

Neyin Kavgası???


Dakika 90+1,
İki ay sonra İtalya nın yolunu tutacak, saha içindeki kişiliği 3 kuruş etmez bir adamın yaptıkları sonucu 4 kırmızı kart çıkıyor. Kameralar bir Semih i bir Emre Aşık ı gösteredursun 2 -3 sn. başka bir kameraya dönülüyor ve neyin kavgasını verdiklerini anlıyoruz. R. Carlos ve Lincoln el ele kol kola gülücükler havada, sahada 19 kişi birbirine mi girmiş ?Volkan eski açığa dönmüş el kol hareketleri ne biliyorsa onu mu yapıyor? , az sonra kırmızı kartlar havada mı uçuşacak Hey Yavrum Hey umurlarında mı dünya . Biri 36 yaşında yılda 4 milyon diğeri deplasmana gitmeden 3 milyon euro alıyor . Adamların keyfi keyf . Benim ARDA m Fb linin Kaptanı genç SEMİH birbirine neden giriyor ? Neden Sabri yıllardır 'ABİ' si olan Emre B. na maç boyu saldırıyor, boynuna sarılıyor?
Bunların cevabını ben biliyorum ,5 yaşındaki çocuk biliyor da bu adamlar benim çimlerini niye kirletiyor? Neden 90 dakika bile koşamazlarken o takımı çalıştıran antrenörler takımların başında?
Çok soru sordum. Maçı özetleyelim.
Fenerbahçe ilk yarı orta sahasını geçemedi. İlk 10 dk. GS golü bulabilse maç çok farklı devam ederdi. Olmadı ikinci yarı GS da zorlamayınca 'Boğazın Derbisi'nden şampiyon yüzde 50 ortaya çıkmış oldu. Kırmızılardan sonra 3. lük de fazla gelir bu ikiliye .

Hiç yorum yok: