4 Nisan 2009 Cumartesi

I Have a Dream

Kadro mühendisliği falan diyolar şimdilerde de ben anlamamazlıktan geliyorum. Kadronun da mühendisliği olmaz . Alırsın adamı bakarsın oynama isteği var mı? yoksa Fatih Hocanın dediği gibi seni bitirecek mi ona göre karar verirsin. Ben de eğer takım kuracak olsam kimleri alırdım diye düşündüm. Sonuçda şöyle bir kadro çıkarttım önüme. Ne stresim olur ne de başka bir derdim , hepsi de çıkar sahada ölene kadar oynar staddan kaybetsem bile başım dik ayrılırım....
Kaleci; Rogerio Ceni -Sao Paulo (1990-...) 19 yıl
Sağ bek; Jamie Carragher -Liverpool (1996-...) 13 yıl
Stoper; Bülent Korkmaz- Galatasaray (1987-2005) 18 yıl
Sol bek; Paolo Maldini- Milan (1984-...) 25 yıl
Sağ açık; Da Rocha-Nantes (1995-...)14 yıl
Orta Saha; Gareth Barry-Aston Villa (1997-...) 12 yıl
Orta Saha; Steven Gerard-Liverpool (1998-...) 11 yıl
Sol Açık; Ryan Giggs-Manchester United (1990-...) 19 yıl
10 numero; Francesco Totti -AS ROMA (1992-...) 17 yıl
Forvet; Raul Gonzalez-Real Madrid (1994-...) 15 yıl
Forvet; Alessandro Del Piero-Juventus (1993-...) 16 yıl
Hepside oynadıkları takımların 'BAYRAK ADAM'ları(ydı). Maldini 25. seneyi deviriyor, Del Piero ve Totti hala izlerken acayip bir heyecan veriyor insana ve tabii BüYüK KaPTaN bugün sahaya çıksa oynar diye aldım kadroya :)))

Hiç yorum yok: