19 Mart 2009 Perşembe

Maçın Kopduğu An

Kendime kızıyorum hem de çok. Futboldan az çok anlıyorum tamam da bazı şeyler içime doğmuyor mu...
Ulan güzel insan Baros dk.55 takımca hücuma çıkıyoruz Arda sol kanatta bomboş akmış gidiyor çıldırıyorum atsın pası diye atmıyor , ATMIYOR arkadaş.Kaptırıyor. Arda ,Lincoln,Sabri ve kendisi hücumda kalıveriyor. Skor 2-0 öndeyiz ama ben evde yerlerdeyim;
'Versene lan pası .Bozdu valla takımı. Babacım bozar bu hareketler takımı. Valla bozuldu takım bak kimse bakmıyor bile. Offf lan s..dın takımın ağzına be arkadaş.'
Top dönüyor kimse vuramıyor adam iki kişinin arasından geçiyor,kimse uzaklaştıramamaya devam ediyor şak gol. 2-2 olmaması için hiçbir neden yok. Maç da 2-3 bitmiş zaten.
Arda yı dinliyorum canlı canlı;
'Ne oldu Arda neden yani ne etkiledi?'
'2-1 olunca yıkıldım yani bittiğini anladım çünkü ilk defa oynayan arkadaşlarımız vardı.'
Bu cümlelerden öncesi ise susmamızı gerektiriyor
'Allah korudu ki bu turu atlamadık.Bazılarının Kadıköy de final oynayacağız diye kalbine iniyordu. Gereksiz şeylerle uğraşıyoruz. Keşke gelseler Sami Yen de final oynasalar da izlesek...'

Hiç yorum yok: