8 Mart 2009 Pazar

Bundesliga 23. Hafta

Almanya da 23. hafta maçları tamamlandıkdan sonra puan durumuna göz gezdirdim. Akşam FB nin galibiyetide geldikten sonra bizim ligimizin puan kalitesi üzerinde birşeyler söylemeye hazırlanıyordum ki Bundesliga ya iki kelam etmeden geçmek istemedim. Lider Hertha Berlin 46 puanla atbaşı önde gidiyor. Gerisinden gelen 4 takım Bayern Münih,Hoffenheim,Wolfsburg ve Hamburg ise 42 puanda. Hamburg dışındaki takımların averajları da birbirine eşit ve +18.Hamburg ise lig 5.sine yakışmayacak şekilde 0 averajla ki 2 hafta önce lig lideriydiler.Bu hafta Mönchengladbach deplasmanından 4 yiyerek döndüler.GS bayaa şanslı tur açısından .Bordeaux için de demişdim yükselişleri bitti düşüşlerinde yakaladık eleriz diye. 2 hafta önce herkes Hamburg lig lideri derken de tekrarladım ,düşüşe geçecekler tam zamanında yakaladık diye. Dinlenmiş bir Arda ve Hertha maçındaki gibi kendini ispatlamak amacıyla oynayacak bir Lincoln maçı rahatlıkla GS ya döndürebilir. Çarşamba yı dört gözle bekliyorum.

Hiç yorum yok: