6 Mart 2009 Cuma

Canlı Gaste

Can Dündar ın yeni haber programının adı . Haftaiçi cuma hariç 22:00 da Ntv de yayınlanıyor. Dün gece programın çoğunu izledim. Gazate nin başlığı 'Psikolojik Sınır Aşıldı' olarak atıldı.
Dün akşam uykulu uykulu pek dikkat etmedim ama bugünün başlıklarına bakınca bozuk olan pskolojim dibe vurmaya yeltendi.
- Cumhuriyet Gazetesi yazarı Mustafa Balbay tutuklamış. İlk gözaltısından 2 gün önce Armada da küçük yeğenlerimi gezdirirken onu da kızını gezdirirken görmüş selamlamışdım. İçdenliği, sadeliği ...vb. ne bileyim ya biz aptalız insanları yanlış tanıyoruz ya da birileri açık açık bizi mikio.
- Hayyam Garipoğlu nun kuzeni Cem Garipoğlu liseli kızın başını kesmiş Etiler de çöpe atmış. Şuydu buydu demiycem pskopatlaştım ne de olsa. Hayyam? İshak? isimlere takılmasak mı????
- Yeni geldi. Şimdi de Ankara Batıkent de 3 ceset bulunmuş. Töbeeee
- 1 hafta önce dünyanın dibinden kıyameti koparabilecek kadar büyük bir göktaşı teğet geçmiş. Olayın beni korkutan yanı. Bilimadamları göktaşını sadece ve sadece teğet geçme olayından 2 gün önce farketmişler. Yok bide 1 milyon ışık yılı uzağı görebilyorlar diye akşamları rahat uyuyoruz...
-Dolar da 1.8 e dayanmış. Daha 6 ay önce 1.25 de dolaşıyordu kerata. O zaman az buz bişeyler alsak hiç olmasa yüzde 50 kazanmışdık. General Motors bile iflas etmiş yüzde 50 kazansak nolcakdı ki.. Şu dünya düzeni bi tümden batsa ...Novus ordu seclerum diyim ben sana...

Hiç yorum yok: