31 Ocak 2009 Cumartesi

Meğer Neler Dönüyormuş Serhat?

Başbakanın Davos daki hareketleri ve davranışları ile ilgili iki kelam etmem gerektiğini hisstettim. Açıkçası Müslüman kardeşlerimizi bu kadar önemsediğini bilmiyordum. Bu başbakan ve partisi değil miydi daha 5 yıl önce Irak a ABD ile girelim diye tezkere cıkarmaya çalışan. Bu başbakanın kurduğu kabine İsrail den milyarlarca dolara silah almadı mı ve hala almıyor mu? Başbakanımızın ABD yahudi lobilerdinden aldığı üstün hizmet ve şeref madalyalarını saymayacağım , nede olsa kendisi BOP eşbaşkanı... Peki ya 'Siz öldürmeyi iyi bilirsiniz' dediğiniz adamın ülkesinin konsolosluğu niye hala açık ?Yoksa ikilimi oynuyorsunuz? Ben ezilmem başım dik falan derken sadece Müslüman seçmen tabakasına gaz mı veriyorsunuz? Ya da dediğiniz gibi ülkemiz kimseden korkmayacak başını eğmeyecek kadar güçlüde bzim mi haberimiz yok?
Ne olursa olsun bende sevindim açıkçası bu sert çıkışa . ABD ye İsrail e laf söylemek kim olursa olsun kim dediyse desin önemlidir. Yeter ki ikiyüzlü olmayalım net olalım tarafımızı açıkça belirleyelim. Kafam da 2 3 soru yok da deil.Mesela hastalığı herkesce bilinen başbakanımız günün yorgunluğu ile kendinden geçmiş olabilir mi? Yada ekonomik kriz şu bu derken İsrail-ABD politikaları AKP yi ve başbakanı planlarından çıkardı ve bunu bu zirvede ona iyice belli etti de başbakan benden sonrası tufan modunda esip gürleyip 'Benim için Davos bitmiştir' mi dedi?
En son da söylemem gereken 2 konu daha var. 1. si metroların sabaha kadar çalıştırılması ve 'Davos fatihi hoşgeldin' yazılı panakrt bana bazı şeyler önceden ayarlanmıştı havası verdi. Neyse dedim gçiştirdim .2. si ise Sky Turkdeki Siyasal Analizden dinledim. 2 -3 yıl önce İsrail Gazze ye saldırdığında meclisde en çok ülkeler arası işbirliği grubu üyesinin bulundğu Türkiye -İsrail çalışma grubunun 300 küsür AKP milletvekili bu saldırıları protesto için grupdan ayrılıyorlar ama 2 hafta sonra hepsi birden geri dönüyor. İki yüzlülük demişken hatırlatmak istedim...

Hiç yorum yok: