20 Ocak 2009 Salı

Bir Devrin Başlangıcı


Bugün ABD başkanı Obama nın da dikkat çekmek istediği ana başlıkdı.'Bir devrin başlangıcı'. Ben ise başlığı bu yüzden seçmedim. Kayseri Atatürk Stadı yıkılmış. Modern Kadir Has Stadı da Mart da hazır olacakmış. Yıkılan stadın fotosunu görüp, Ntvspor daki haberi okuyunca gerçekten ne kadar önemli bir hamle olduğunu bir kez daha anladım. Stadla beraber arsa içindeki spor salonu ve en önemlisi İl Gençlik Spor binasıda yıkılıyormuş. Anadolu daki şehir takımlarının en büyük dezevantajı hep bu Gençlik Spor a bağlılıkları olmuştur ki geçen sonbahar Çankırı ve Konya da ne kadar zor şartlar altında bişeyler yapmaya çalıştıklarını gördüm. Hem takımlar hem de Müdürlük için çok zor bir durumdu. Ankara dan yazı gelecekte stadla ilgili işlemler yapacaklar falan. Şehrin en güzel yerinde olmaları da ayrı bir sorundu. Kayseri ilk örnek olarak beni sabırsızlandırıyor. İnşallah bir aksilik çıkmadan 19 Mayıs da açılışı görebiliriz.

Hiç yorum yok: