15 Şubat 2010 Pazartesi

NBA AllStar Haftasonu Özel

Evet çoğunuzun bildiği gibi bu gecenin özel yıldızları forma giyemediler dün gece ve pekçok yeni yetme allstar vardı sahada ama hiçbirşey bu haftasonunun tadını kaçıramadı.
Cuma gecesinden bahsedeyim öncelikle. Tam 7 yıl sonra açıkçası benim hiç beklemediğim oldu ve çaylaklar 2. yıl oyuncularına karşı galibiyet hasretine son verdiler. Verdiler vermesine de Dejuan Blair neymiş arkadaş öyle açıkçası ilk defa bu kadar dikkatimi çekti çocuk. Belki maç öncesi takım arkadaşlarını ayarlayıp ribaundları bana bırakın demiş olabilir ama 23 ribaundda alınmaz ki yani. Peki ya Russel Westbrook'a ne demeli? O kadar başarılı uzunun arasında aldı topu eline kimseye vermeden 40 sayı buldu. Eee bu kadar bencilin arasından da geleceğin en büyük yıldız adayını onurlandırmamak olmaz diyen NBA yönetimi gecenin MVP si olarak Tyreke Evans'ı seçti ve geleceğin yıldızı sadece sayı atarak olmayacağım der gibi Blair'ide ödülüne ortak etti ki gecenin akıllarda kalacak tek anı bu oldu diyebilirim. Bu arada da yapılan smaç yarışması elemesinde turu geçen Toronto'nun çaylağı DeRozan oldu.
Gelelim eğlenceli cumartesi gecesine. İlk önce Shooting Stars'da favori takım Texas (Nowitzki,Kenny Smith ve Beck Hammond) beklendiği gibi kazanan takım oldu. Skills Challenge'ı Nash yine kazanırken sıra 3 sayı yarışmasına geçti. Aslında Pierce benim sonunculuk favorimdi; şut stili yarışma için kolay değildi ve kazanmasına 1 e 100 verirdim ama o zoru başardı ve 20 sayıyla şampiyonluğunu ilan etti. Açıkçası beklemediğim bir olay olmasına rağmen bayaa sevindim çünkü bu adamın bu yaştan sonra hakettiklerini elde etmesi beni mutlu ediyor 2 yıl önce de şampiyonluğa sırf onun için mutlu olmuştum. Gecenin son yarışması herzaman ki gibi smaç yarışmasıydı ve çok sönük kaldı. Sönük kaldı çünkü Nate Robinson önceki iki sene de Iguadala, Howard ve Fernandezi küstürmüş 'Bunlar da smaç mı? Ben seneye orda olacağım' diyen Lebron niyedir bilinmez bu gazından vazgeçmişti. Brown, DeRozan, Wallace ve Robinson, kim alsa süpriz olmaz dı ama yine NATE ROBİNSON kazanınca 'Hoh yeter be kardeşim ' dedim artık . Adam 1,75 diye 3 kez üstüste şampiyon yapılmaz ki. Hele hele şu telefon oylaması; adam New York'lu agalar anlayın artık hayatta kaybetmez ölene kadar katılsa. Bi de % 51 aldı diyorlar. Bütün ülke vs Nate'in New York'u 2 senedir ezilen taraf hep bütün ülke ne hikmetse. Neyse neyse uzatmıyım sinirleniyorum hala.
Ve beklenen final. Başta da söylediğim gibi son 10 yıla damga vurmuş pekçok yıldızdan mahrum bir allstar. Kobe, İverson, Carter, Shaq, Mc Grady yok JKidd 5 dk. oynuyor sonra ben buna allsatr maçı diyorum hadi ordan arkadaş. Yerlerine yıldız olarak görebileceğim Chris Paul ve Brandon Roy'un sakatlıklarını saymıyorum bile. Yerlerine Rondo, Wallace, Lee, Horford, Rose, Deron, Durant, Randolph, Kaman gibi yeni yetmeler gelmiş. peh peh de peh peh. Dallas'dan skor ve dakika bildiriyorum. Maç az önce sona erdi Doğu 141 Batı 139, şimdi mikrofonlarımız Ankara'da. Böyle gereksiz zevksiz bir maç yada benim beklentilerim yüksekten uçuyordu. Herneyse işte MVP sonunda Dwayne im Wade im oluyor. Seviniyorum az biraz.
Bu arada ALLDECADE PLAYER 'ımız da KOBE BRYANT olmuş ona da tebrikler.


Hiç yorum yok: