2 Mart 2012 Cuma

Bitmek Bilmez


Yaptığım iş , seviyorum . Gezmek , seviyorum. yeni insanlarla tanışmak, seviyorum. garip insanlarla tanışmak, seviyorum. İş bittikten sonraki yorgunluk, sevmiyorum.
Yorulduğumu anlamamak için işlerin bitmemesini diler hale geldim son 8 ayda. 20 Ocakta Diyarbakır'dan başlayan lansman bugün Edirne Keşan ' da son buldu, yalnız ve güzel ülkemin 11 noktasında ( 8 ine katılabildim ) bulundum, bulunduk. yeni yerler, yeni insanlar, yeni gariplikler gördüm bu ülkeye ait olan. Bunların hepsinin daha sadece bir başlangıç olduğunu bilerek geçirdim 1,5 ayı. Güzel oldu ama yorgunluğu şimdi başlıyor gibi. 2 gün İstanbul 2 gün ev derken 12 gün yine dışarılarda olacağım (Ankara dışında yani) . İnsanın istediği işte çalışıyor olması ne kadar mutluluk verici...
Beni geçelim haberlere gelelim;
- GS , FB , EFES elendi, Türk basketbolu için acı bir durum 3 takımdan birinin bile Avrupa'Nın 8 büyüğünden biri olamaması , hele hele Final Four 'un İstanbul 'da olacağı düşünülürse.
- Yıldırım Demirören TFF başkanı, şaka gibi lan
- 3. cemre düştü düşecek Ankara'da 20 cm kar var diyorlar
- Okul ? Master yapıyodum demi ben ya ?!?
- Haftasonu İstanbul Çarşamba'dan sonra ANtalya nolur sıcak olsun
Yorgunum , yazamıyorum hadin...

Hiç yorum yok: