13 Mart 2012 Salı

Bir Çaresi Bulunur Elbet Yarın

Bu ülkede ki insanların kaderi midir yanmak? Yakılmak?
Bir yaz günüydü tatildeydim, şairleri-ozanları İNSANLIĞI diri diri yaktı kötü olanların cehennemde yanacağına inanan insanlar. Cezayı akıllarınca dünya gözüyle verdi, bu dünya için değil ahiret için yaşadığını söyleyenler. Ne mi oldu sonra ? Ben 27 yaşına geldim ve dünyada yapılanların dünyada kalacağına inanan ben, o insanların dünya gözüyle cezalandırıldıklarını göremedim, göremeyeceğim belki de. Dünyanın 7 harika yalanından biridir, daima iyiler kazanır.
Dün de belki ozan değildi belki şair değildi ama 11 insan yine yanarak can verdi bu ülkede. Çocuklarına, ailelerine yemek götürebilmek için çalışan 11 insan donmadan uyuyabildikleri bir çadırın içinde yanarak can verdi. Devlet bakanımız olaydan sonra açıklamış ' Sosyal devlet olarak ailelerine her türlü imkan sağlanacak hatta sağlanmaya başladı' Her türlü imkan? Neden o ailelerin en sevdikleri insanlar yandıktan sonra?

sen yanmasan,

biz yanmasak,

nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa..

Hiç yorum yok: