11 Kasım 2009 Çarşamba

Teşekkürler Aceto ve M. Demirkol

Bülent Abi'nin Acetosunda sorularımızı cevaplandıran M.Demirkol'a 4 sorum olmuştu hepsini cevaplandırmı sağolsun. Bülent Abi'yede teşekkür edip , özrümü belirtip soru ve cevabımı yayınlamak istiyorum. Sanırsam beni mazur görür...
DJAN:
1- Hıncal Uluç kavganız ve 90 dakikadan ayrılışınızın sebebi, gelişmeleri şu anki duygularınız neler?
2- TRT'deki Stadyum'dan ayrılışınızın nedeni ve şu anki duygularınız?
3- Spor Servisinden olur ya ayrılırsanız ki bence 2-3 yıl içinde olacaktır bu ayrılış, nedeni ne olur?
4- Kişisel yorum olarak beni affedin ama çok günübirlik yorumlar yaptığınızı düşünmekteyim ve bu ayrılışların sebebi de bence bu günlük havanız, düşünceleriniz. Siz kendinizi hiç eleştiriyor musunuz en azından bu düşüncem konusunda fikriniz nedir?

1-Sebep Hıncal Uluç’un benim hakkımda bir yalan söylemesiydi. En azından sezonu tamamlamak için kendimle mücadele ettim ama olmadı. Şu anda her hangi bir pişmanlığım yok.
2-Son derece rahat ve hafiflemiş durumdayım ama sebebini söyleyemem.
3-Umarım dediğiniz gibi olmaz, Çünkü; artık yapacak bir şey kalmadı dediğim anda, çok mutlu olduğum bir iş yapmaya başladım.
4-Estağfurullah.
Birkaç hatırlatma: Milli takım turkuvaz giydi Hakem sayısı arttı. Naklen yayın gelirleri daha adaletli dağıtlıyor Uefa’nın satüsü değişti Fenerbahçe sahaya bir şeyler atanları yakaladı. Fenerbahçe bir futbol aklı atadı Bunlar ve daha fazlası seneler önce kulunuz tarafından defalarca yazıldı. Atladınız herhalde.

Hiç yorum yok: