16 Eylül 2012 Pazar

Kısa Özet

Ben:
İyiyim, tatil yaptım geldim yaklaşık bir ayıda devirdim tatilin üstüne. Tatil sonrası küçük operasyon ve seyahatler klasiğinden dolayı pek de zaman bulamadım yazmaya. Tekrardan resmi öğrencilik hayatıma döndüm, yüksek lisansta özellikten genelliğe adım attım, başladı biter herhalde :))) Yıldız falımda ne yazıyor bilmiyorum ama bu aralar büyük değişikliklere uğrayabilir hayatım...

Türk futbolu:
Eh işte Galatasaraylıyız ya başkaları da pek umurumuzda değil keyfimiz yerinde. Hamit form tutar , Cris uyum sağlar, Muslera uçar, Burak kaçar diye Mayıs'ı beklemeye başladık yine bu sezon. Milli takımlarda değişim oldu demek isterdim ama Emre Belözoğlu'lu değişime değişim demek ne kadar doğru olur sizce? Fenerbahçe 'nin 3 A 'sı falan gündem oluşturmaya çalışırken Beşiktaş Samet Başkan önderliğinde bi kaç hafta daha gider lastik patlar gibi. En çok Bursa'ya üzüldüm pis elendi Twente'ye yazık oldu çok...

Dünya futbolu:
Geçen sene Manchester City bu sene PSG transferde abarttılar, Juve ve Dortmund 90 ların ortasındaki formlarını yakaladılar ve YENİLMİYORLAR arkadaş. Real Mardin bu sene zapıttı ha adam Mourinho bu sene Şampiyonlar Ligini istiyor ligi es geçiyor orasını bilemem de Barcelona, Nou Camp falan güzel şeyler bunlar.

Basketbol:
Türkiye ligi muazzam oldu. GS, FB, BJK, Efes, Banvit güzel takım kurdu hepsi. 5 sene önce sadece Efes ve Ülker için şampiyonluk bahsi açılan lig ne hale geldi çok da güzel oldu çok da süper oldu. NBA 'de Shaq ın veliahtı dediğin adamın Shaq ın gölgeliğine soyunup Lakers'a geçisi ile de Miami-Lakers finaline geri sayım başladı. Oklahoma City -Chicago da iyidir ama diğer takımların hali yaman, çoğu Euroleaguede finalfour oynayamaz NOKTA

Kısa özet geçtik anmadan bitirmeyelim;
Ediz Bahtiyaroğlu ve Kemal Merkit 
Mekanları Cennet olsun güzel insanların...

Hiç yorum yok: