8 Nisan 2012 Pazar

Bu Ne Dünya Kardeşim



Bahar gelir insanlar gerilir (!?) hem de baya bir gerilir. Uyuyan dev uyanır falan. Hele hele bizim gibi Akdeniz ülkesi iseniz sıkıntı büyük olur;
- Karşı cinsler birbirlerine kötü kötü bakmaya başlarlar
- PKK dağdan iner , TSK operasyonları başlar
- Bu sene bir de Suriye olayı çıktı
- Eğitim sistemi değişikliği, üstüne zamlar vatandaşa cart curt
- Melo Riera'ya kafa göz girdi
Gerilim, gerilim, gerilim. Ben neye gerildim peki? Nothing special. Sadece dün Arkadaş kitabevine girip bu dünyaya ait neler kaçırdığımı uzun bir süre sonra ilk kez gördüm. Kopmuşum gibime geldi. Farklı dünyalar, farklı hayaller, farklı bilgiler baya bir şey doldurmuş kafamı. Neyse...
Sabaha karşı uçak var. Neredesin yine diye soranlara Brugge cevabı 3-5 sn.'ye duraklamalarına neden olsa da yokum 1 hafta. Dönüşte İtalya vizesi kasıcaz bir de ! esas gerilim o zaman. İtalya dönüşü bir de sınav. Oku bakıyım. SIKINTI. Guns and Roses , RHCP bilet alıyım diyorum, yarın ne olacağımız belli değil sus otur oluyorum. Plan yok, program sıfır, Ankara sıkıcı. Tek yaptığım basketbol oynamak. Arada ders bakarsam mutlu oluyorum. Niye böyle oldum lan ben ??? Güzel günler görecek miyiz o bile belli değil. Akşama yemekte yok, çıkayım hava alıyım biraz...

Hiç yorum yok: