28 Kasım 2011 Pazartesi

Yazıyorum Ulen


1 ay oldu demi. Offf , ne çabuk geçti, tek kelam edemedim, tek bir şey yazamadım. Fuardı tatbikattı derken ağustostan kasıma nasıl geçtim, hava ne zaman soğudu da kış geldi anlamadım. Arada 2 maç yazısı yazmışım o kadar. Ne Galatasaray demişim, ne Avrupa'dan Futbol, ne Euroleague, ne NBA, ne güzel kızlar :))) kopmuşum dünyadan. O kadar birikmiş ki uzun uzun yazamayacağım;
- 2 aydır spor dünyasında ilgimi en çok Galatasaray Medical Park'ın maçları çekiyor. Her maç ayrı heyecan her maç mükemmel seyirci. Herkes Sami Yen'deki gibi omuz omuza, tek ses. Prokom maçıyla gördük ki Top 16 uzak değil bu takıma. hey gidi 2 yıl önce küme düşmeme playyoffu oynayan takım hey gidi Mahmuti'nin Galatasaray'ı.
- Futbol izleyemiyordum pek. Maç izlemek canımı sıkıyordu ama yavaş yavaş hastalığı atlattım, haftasonları 2-3 canlı maça kadar çıktım. Önüm açık, inşallah devamı gelecek. Bundesliga hayata döndürdü beni tekrar.
- NBA başlayacak ara sıra bakar keyif almaya çalışırız ama bu sene sıkıntılı. Deron Williams'da gitmeyeydi iyiydi.
- Sabri ve Servet'i de takımdan kesen İmparatoreye saygım arttı bu arada. En kısa zamanda Hakan Balta, Colin Kazım ve son maçtan sonra 'altın kafes kuş' muhabbetini hatırlatan Baytar'ı da çizikler de rahatlarız. Galatasaray forvet bakıyormuş. Tim Matavz desem , olmaz mı ?
- Aziz'i çıkartacaktır sene sonuna , FB'de şike yapmamış der kapatırlar olayı, alın size temiz lig.
- Fransa ligini veren kanal yok mu açıktan?
- Anaaa Abdullah Avcı geldi ya, çok şaşırdım.
- BJK ve Trabzon buraya kadar getirdiniz, asılın be azcık da şubatı görelim bu sene. Bu arada dün baktım 1989 dan beri en çok 1 er sene arayla 2 kerecik UEFA ülke sıralamasında 7. olmuşuz, onun dışında 10,11 yerimiz belli.
- 42 yaşında Cesena kalesini koruyan Antonioli reizzz ve hala gol krallığına oynayan Di Natale size de helal olsun.
- Gary Speed...
- Two and a half men out Arka Sokaklar in :))))
- HIMYM ve BBT 'siz günlerin ben ...
- Behzat Ç. saati bir tek bana mı geç geliyor? Şöyle Bizimkiler saatine koysalar yemek sonrası banyo öncesi izlesek olmaz mı?
- inci, ekşi nin de eski tadı yok, twit atamıyorum, facebook ehh
Böyle geçip gidiyor günler, zaman bulursam daha çok yazarım siu.

Hiç yorum yok: