23 Ocak 2011 Pazar

Ocak Ayı Biterken

HER NE KADAR BURADA İŞLER BENİM İSTEDİĞİM ŞEKİLDE YÜRÜMESE DE ;
BURADA İŞLER 3 ŞEKİLDE YÜRÜR; DOĞRU ŞEKİLDE, YANLIŞ ŞEKİLDE ve BENİM İSTEDİĞİM ŞEKİLDE...

Ne desem boş olan günlere geliniyor yavaş yavaş. Alışmaya çalışmak, insanlarla ilişkilerini ayarlamaya çalışırken biryandan -20 derece bir yandan akla gelebilecek her türlü sıkıntı...


Neyse sıkmıyım canınızı biz burdayken rahat uyuyun :)))


Büro işlerine girdim buralarda, süper çay demler servis yapar oldum mesela. 113 gün daha bir bankada stajyerlik yapacağım düşüncesiyle kafamı dolduruyorum bir de sizin için ailem ve vatanım için gece nöbet tutacam o kadar...


Tek yaptığın şeyin beklemek olduğu bu yerde ne kadar çok şey yapıyormuşum meğer yazdıklarıma baktım da.


Herneyse konudan konuya atlıyorum çünkü vakit kısıtlı söyleyecek söz yok.


Bu arada hafta içi kar geliyormuş ama benim içimi ısıtan dostlarım var ne de olsa onlar için gelsin poster kardeşlerime...

Hiç yorum yok: