23 Mayıs 2009 Cumartesi

Mama Said

Şimdi nerden çıkdı bu Metallica şarkıları diyenler olabilir. Olacaktırda. Anlatayım; geceleri tv açık uyuma gibi bir alışkanlığım vardır. Bunun temeli de saolsun abimle aynı odada yattığım küçüklük yaşlarımdan kalma, radyo açık uyuma alışkanlığımızdan gelmektedir. Velhasıl kelam biraz durumu anlatayım; çok garip olduğunu hala düşündüğüm müzik çalarımızda radyo/kaset/kayıt seçeneklerindn radyo seçilir ama ON düğmesine basmak yerine kaset kısmının play ine basardık, kaset dönmeye başlayınca müzik çalara elektrik gelir ve radyo düğmesi açık olduğundan kasetin bir yüzü bitene kadar radyo çalardı , o sırada da biz çokdan uykuya dalmış olurduk. Abimin de Metallica şarkılarını topladığı bir kaset yıllarca bize bu hizmeti gördü. Fazla dinlemesemde geceleri uykumuza dönerek yardımcı oldu o kaset. Fakat benimde yaşımın 10 lara gelmesiyle rock falan kafa basmaya başladı haliyle ve bende nedir bu Metallica hacı diyerekden bu complicationa el attım. Unforgivenler falan derken çok sevdim ve geceleri radyoyla falan uğraşmadan bu kaseti dinlemeye başladım. Memory remais deki 'la la la la la la la lalalala' hala ninni gibi gelir. Mama Said i ise hiç açmıyorum. A++ bir şarkıdır benim neznimde...

Hiç yorum yok: